förbannade jävla fredag...

Här sitter jag igen, en fredag kväll! Ännu en förbannad jävla fredag kväll som ska spenderas hemma med familjen, det börjar bli tröttsamt här hemma! Vill inte spendera en timme till här hemma, fan snart kan jag ju beskriva huset med förbundna ögon! Jo visst jag är gravid, ska inte vara ute och springa på nätterna! Ja fine jag är gravid, jag är inte cancer sjuk!! Ursäkta min språk eller mina utbrott, men de senaste 8 månaderna har jag spenderat hemma på kvällarna. Det börjar bli lite väl tjatigt och folk undrar varför jag blir så himla bitter här hemma. Ja undra på liksom, hormoner blandat med samma hus, samma människor och samma gamla vanliga saker att göra på kvällarna. Jo det blir lång tråkigt och man blir bitter, känner mig som en riktigt bitter tant som klagar på alla!

Vad har annars hänt idag då?

Själv har jag varit i skolan, och sen efter skolan så drog jag och Mattias in för att möta min kära mor och efter en stund så drog han hem till sig :). Saknar verkligen att umgås med honom, mår otroligt bra när vi har det kul tillsammans. Så denna dag har varit lugn och helt okej, eller rättare sagt helt underbar :). Hormonerna har gått upp och ner som vanligt, gråtit, skrattat och mått utmärkt :). Börjar bli lätt trött på dessa hormoner, vill bara få min son nu, så jag slipper allt graviditetes snack. Förlåt för mitt gnällande, men jag är så trött på allt och jag är även super trött, så jag skulle kunna sova nu utan problem! Men klockan är fan bara 17.41, ååååh vill att klockan ska vara typ 21. Så jag kan sova bort denna värdelösa fredagen, herregud som jag klagar! Men så blir det när man är ensam, gravid och bitter. Då klagar man som fan och man gör det varje dag, haha nä nu ska jag ta och göra något roligt! 

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback