Det händer mycket på en helg...

Nu är jag tillbaka precis som vanligt, dock har det varit mycket under helgen som nästan alltid. Tror inte jag hinner ta det lugnt nånting :), men det är rätt så skönt! :).

I fredag blev det trots allt en lugn kväll, men hade ju fortfarande skola på dagen. Men annars blev det att var hemma och ta det lugnt med familjen :). Mattias va här som vanligt, börjar bli en vanlig ska att han sover här på helgerna ;).

I lördags så var jag och Mattias med syrran på hundutställning i Vallentuna :). Det gick väl inge vidare för syrran, men vi skyller på dåligt väder och kallt! Efter det åkte vi hem och gjorde inte så mycket, mina föräldrar skulle bort på middag/fest hos pappas kompis på eftermiddagen. Så bror skjutsade upp de till Uppsala, jag och Mattias hängde med. Så käkade vi Max till middag, efter det så åkte vi hem och syrran kom efter ett tag för att sminka min brorsa och hans kompis. De skulle ju nämligen ut på kvällen och rock stod på temat :). När alla hade åkt så var det bara jag och Mattias kvar hemma, så vi kollade på film. Men det sluta med att båda sov och vaknade vid 24, men jag ville vänta på mina föräldrar. Så Mattias gick upp och la sig, så jag somnade om själv på soffan. Vakande vid 3 av mina föräldrar kom hem, så då gick jag och sov brevid Mattias! Super mysigt :):)

Igår så var det dags att åka till min moster, för att skjutsa ner våra hästar på sommarbete! Så vi packa in oss i bilen jag, mamma, Mattias, Syrran och Micke, sen körde vi ner till Södertälje. Det gick rätt fort och bra, Kom dit släppte ut de och tog varsin macka, sen åkte vi igen :).
Så blev det kinamat till middag, inte så gott. Men det gick ner! Dock så åkte jag och mina föräldrar in på förlossningen igår, tack vare att jag haft värsta huvudvärken, kramper i magen, molnandemens värk, svullna fötter och händer. Så vi trodde att jag hade havandeskaps förgiftning, men tydligen inte! Dock hade jag +1 i urinet, så jag ska be min barnmorska att hålla koll på det :).

Det va min helg, så nu är det skolan som gäller :). Så jag ska väl klä på mig lite och sen springa till bussen :)

Vad har ni gjort under helgen då?

Ni får ha en bra måndag, så bloggar jag när jag kommer hem igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback