Dagarna rullar på...

Jag är ledsen, men jag har ingen ork att blogga varje dag och hålla er uppdaterade om mitt liv hela tiden. Men jag ska försöka skärpa mig, men på sista tiden har jag mått extremt dåligt och inte alls känt för att kliva upp ur sängen. Det är nämligen så att jag och Mattias har gjort slut, inget jag valde utan han. Så jag har varit deppig och gråtit dag som natt. Gråter fortfarande ibland, vi gjorde nämligen slut i torsdags, men nu kommer chocken... Vi umågs fortfarande, jo vi gör ju det och det kanske blir lite för intim ibland. Men jag älskar det, det är verkligen super mysigt och jag önskar verkligen att det blir vi igen. Men vi ska inte hoppas för mycket, men har spenderat både lördag och söndag tillsammans med Mattias, på lördag blev det bara en snabbis på centralen tidigt på morgonen. Fast igår så va jag med honom ifrån elva på morgonen till åtta på kvällen :) , det var riktigt skönt att att vi ändå kan umgås även fast vi inte är tillsammans. Även fast det ibland tycker upp en kyss eller en liten för lång kram mellan oss, men tycker ingen ska dömma mig eller honom. Jag har ju ändå fortfarande känslor för honom och jag vill ju ärligt talat ha tillbaka honom :). Men men vi får se hur det blir, annars har jag väl inte gjort så himla mycket, dagarna rullar på och graviditeten rullar på, sakta men jävligt säkert om jag säger så ;). Önskar lite att jag kunde spola fram tiden och bara få ploppa ut honom nu. Men får vänta ett tag till helt enkelt, på onsdag går jag in i vecka 32!! Känns helt galet, men det blir nog super bra :).

Just nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar, ja jag har blivit en riktig latmask som bara väntar på mat hela tiden. Dock har jag börjat äta jätte dåligt, tror det beror på värmen också. Men jag är inte alls hungrig längre och jag brukar ofta skippa mat under dagen. Lite halv läskigt sådär, men jag mår illa och kan verkligen spy utav att se maten :) Men idag kan jag nog klämma ner lite mat, förhoppningsvis :)
Tänkte lägga upp hur min vecka ser ut för två veckor framåt :)

V.19

Måndag: Skola, plugga.
Tisdag: skola, nationellt prov (eng)
Onsdag: skola tror jag?
Torsdag: Ledig, men skolan ändå!
Fredag:  Skola, två lektioner. Vet inte sen
Lördag: Ingen aning??
Söndag: hitta på något??

V.20

Måndag: Ledig
Tisdag: Två lektioner i skolan
Onsdag: Nationellt prov (matte)
Torsdag: Bm, och skolan
Fredag : Ultraljud :)
Lördag: vet inte??
Söndag: något förslag?



Så ser mina två kommande veckor ut, men det är rätt så soft ändå :), drygt att kliva upp 4.30 för att dra till skolan. Men jag överlever, men nu ska jag klaga över att jag är hungrig :)

Puss och Kram



HAHA - världens sötaste :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback