Besök hos barnmorskan!

Juste har glömt att berätta att jag va hos barnmorskan idag, fick byta tid för imorn kunde jag inte (nationella prov). Men va iaf där idag och det gick super bra, mäte magen och lyssnade på pluttens hjärta :). Allting va bra, Sf måttet idag va 30cm så jag har ökat 2cm på två veckor :), sedan lyssnade vi på pluttens hjärtljud och det lät jätte bra :). Dunkar på fint som det ska, jag tycker det är super mysigt att lyssna på hans hjärta.
Sen tog vi prover, det visade bra :). Bokade nya tider och bokade om min nästa till till torsdag istället för den onsdag.
Pratade även om min urinvärskinfektion jag har fått, som jag behandlar. Hon sa att jag måste göra ett nytt provtagning sen för att se att den verkligen är borta :). Men det kändes konstigt för nu när vi bokade nya tider fick jag redan fram till juni, känns konstigt! Men allting lät jätte bra, så men nu måste jag springa :)

Men nu ska jag åka och handla med mamma :)


Kommentarer
adriana säger:

har nyss hittat din blogg, och jag tycker den är jätte spännande:)

Hälsningar adriana:)

2011-05-25 | 19:10:09
Bloggadress: http://adrianagroblica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback