Sitter i skolan!

Tjenare, just nu sitter jag i skolan och gör nada eller jo jag umgås med snopp Niklas ;). Resten av klassen har idrott, jag slipper det (sån tur tjej jag är och Niklas skolkar som vanligt haha). Vi ska försöka plugga lite kretslopp, buhu tråkigt. Men måste få klart det innan vecka 14, så det är fullt upp helt enkelt! Jag skulle ha bloggat igår när jag kom hem, men jag var helt skit trött för jag somnade 18.43 och sen klev jag upp vid halv åtta och åt middag sen så gick jag och sov på direkten igen, super skönt!!! Idag blir det dock andra puckar, har en uppsats som måste skrivas och jag ska fan gå VG på den om jag så ska sitta upp hela natten för att fixa den. Sen ska jag plugga lite matte ikväll också, dock inte för att jag behöver, utanför egen vinning skull!
Annars lär jag ju inte göra något mer idag, kanske prata med Mattias telefon som alltid =). Annars blir det nog lungt och skönt hemma, hoppas på god middag bara =).

Men nu ska jag glo lite på internet och sedan ha sista lektion, datakunskap! Så tråkigt, men måste göra klart resterna =).

Puss och Kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback