tisdag

Trodde jag skulle få sova ut innan syster min ska komma och hämta mig, men icke! Tack vare att mamma och pappa ska låta så mycket, så har till och med redan ätit frukost! Så det är väl bra det, sitter just nu och kollar runt lite grann och väntar på att syster ska komma. Men antar att hon sover fortfarande, så ska ringa och väcka henne snart :).
Är helt slut i hela kroppen, sover så fruktasnvärt dåligt nu för tiden, det är väl bara för att det är så nära in på förlossningen! :). Vill bara att det ska sätta igång snart, börjar bli jobbigt att bär runt på honom i magen. Kan hellre bära honom i famnen, mycket mysigare så också :)
Har en hel del att göra idag, ska även försöka hinna med att börja packa väskan för BB. Är ju trots allt bara 4 veckor kvar och vill ju ha med mig den ifall det sätter igång tidigare. Så ska packa ner sånt man oftast glömmer och papprerna man ska ha med sig ifrån barnmorskan! Jag byter ju vecka idag också, så idag är jag i vecka 36. Känns helt galet overkligt, att inom 4 veckor är jag mamma till en liten pojke, som bara är min!? Helt galet, känns fortfarande som om det är en dröm.
Men jag har snart verkligen tagit mig igenom 9 månader och en hel graviditet på egen hand. Har inte haft så stort stöd ifrån pappan till barnet, han finns väl där när han vill finnas där. Han hör av sig när han tycker det är lagom! Så vidare jag ser på det, så bryr han sig inte så mycket. Försöker väl att bry sig, men helst av allt vill han nog slippa! Men det struntar vi i nu, jag är lycklig, gravid och har en ny kille. Jag har snart min son här, vare sig jag har pappan elr inte här!
Men nu skiter vi det där, idag händer det massor med saker så ska ringa syster nu! :)


*Lämna kissprov (måste göras)
*Åka till Emma, fixa hö!
*Åka till min skola, tömma skåp
*Hämta ut babybox ifrån babyproffsen
*Hem till syster, fixa stallet
*Åka med sopor till soptippen!
*Hem och städa rummet
*Tvätta pluttens sängkläder
*Fixa vagnen
*Påbörja packning av BB-väskan
*Kolla papprerna ifrån barnmorskan
*Plugga!!! (viktigt)

Detta ska göras idag, då ska ringa syster så vi kan påbörja vår dag =).
Bloggar i eftermiddag igen, puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback