Ultraljud ännu en gång..

Vaknade för ett tag sen, så just nu glor jag bara på tv medans Jasmine (systerdotter) fortfarande sover. Idag är det dags för ännu ett ultraljud på Karolinska sjukhuset, ett tillväxt ultraljud för att se att han är "normal" stor om man säger så. Eftersom barnmorskan reagerade över att magen inte växt riktigt, men jag tror nog inte det är någon fara. Han har nog sjunkit så pass mycket att, magen har sjunkit med honom =). Men vi får se vad ultraljudet visar, ska vara där vid 13.30. Efter ultraljudet ska vi in mot mammas jobb och möta henne, samt hämta ut ännu en babybox ifrån apoteket! Så underbart att få gratis saker i början, även om det mesta är "prova" på produkter, jag har några babyboxar som är påväg hem till mig också, väntar även på en gratis napp som är påväg hem till mig =). Förhoppningsvis så hamnar alla mina babyboxar i brevlådan under veckan, så vi får se under veckan :).

Men nu ska jag göra frukost, väcka Jasmine och sedan fixa mig lite grann =).



Ultraljuds bild på plutten i veckan 19, tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback