Städ time

Har varit hemma ett tag nu, blev ine joggande! Tog en powerwalk istället, har även hunnit skura vissa fönster. Men struntar i resten eftersom det inte hjälpte så mycket tråkigt nog. Men ska fortfarande damsuga, torka golven, damma, plocka utan här hemma. Sen så ska jag även baka lite muffins med smak av citron och med grön glasyr ;).
Så jag ska väl sätta igång, i hopp om att vattnet ska gå idag! Vill verkligen ha honom nu och jag är otroligt trött på att vara gravid :).

Men jag tänkte medans jag håller igång idag, så kanske ni vill gissa på när plutten kommer :). Så komigen nu kommentera era gissningar, skriv vilket datum, hur lång ni tror han kommer var och hur mycket ni tror att han kommer väga :).

Så ska jag göra en lista med gissningar, men då måste det komma lite gissningar! :)

Kommentarer
lovisa säger:

Tror han kommer 15juli(hoppas på tidigare för din skull^^) och vager 3,6 kg och langden vet jag inte :p

2011-06-29 | 10:24:02
S säger:

16 juli vikt 3700 och längd 52

2011-06-29 | 14:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback