Seg!

Fyfan jag är sjukt seg, har fortfarande inte rört mig ifrån soffan ännu. Men kollar igenom mina bilder samt bilder som Mattias har tagit på mig och gud kan inte sluta skratta!! Himla fula bilder och jag ser hemsk ut, sen är det ovant att se Mattias i långt hår, han har ju rakat av sig allt hår, så gamla foton får mig att skratta lite smått åt honom ;)
Men han är gullig och han bryr sig verkligen om både mig och lilla pojken, vilket känns väldigt bra och skönt =).

Är så förbannat trött efter att ha klivit upp klockan 6 imorse, vill helst bara sova och ta det lugnt. Men måste verkligen städa för mamma skull, så ska väl sätta igång med det och sen blir det väl att ta en promenad med systers vovve eller monster är kanske bättre namn åt henne. Känner att jag behöver en promenad och röra lite på mig, vill ju för sjutton inte bli fetare än vad jag är, trots att jag sitter här hemma och trycker i mig lite kakor, mums =).

Nu ska jag dra igång med städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback