Rubrik.se ?

Tjenare bloggen ;), idag har det varit en händelse full dag elr nej inte speciellt. Drog till barnmorskan och lämnade nytt prov, det visade super bra =). Sen drog vi in till mammas jobb och hjälpte henne att städa, efter det blev det hm och jag kunde ju självklart inte låta bli utan det blev ännu en body till plutten! Måste verkligen sluta köpa så mycket till honom, han är redan bortskämd utan att ens kommit ännu, lyckat ;). Sen så slutade mamma och vi gick och käkade sushi, MUMS! Fast innan det så sprang vi in på babyproffsen och även där fick jag med mig en extra sufflett till barnvagnen och sedan en mupp/flask hållare så jag kan bli en latte-morsa som folk säger ;)... Ni kan få bild på bodyn, men orkar inte fota det andra, finns på babyproffsens hemsida.  Men iaf efter vi käkat drog vi hem och handlade med pappa, och nu sitter jag för det mesta och väntar på Mattias som ska vara här om en timme, LYCKA TILL säger jag bara till honom ;).

Ikväll händer det väl inte så mycket, lugn kväll framför tvn så jag är uppvilad för imorn kväll istället =).
Men nu ska jag ta och ringa Mattias och kolla vart han är, antagligen är han fortfarande hemma, SUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback