Kom nu pojken min!

Det blev inte nå mer bloggning igår, kände att jag behövde vila ifrån det. Men jag kan ärligt säga att jag önskar att värkarna sätter igång och att vattnet går NU!
Jag är trött på att vara gravid, helt sjukt vad det är drygt sista tiden! Känns som om han kommer komma tidigare, men dessa förvärkar eller vad jag ska kalla de! Känns ju som riktiga, men vattnet har inte gått och sånt. Men mitt vatten kanske inte kan gå av sig själv utan att man måste ta hål på hinnorna! Åh läskigt! Men nu ska jag sluta klaga, ska äta frukost med mina päron nu och sen springa upp och ner för trappan med hopp om att vattnet går :).

Ett rätt osammanhängade inlägg!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback