Hej bloggen

Sitter just nu utanför mitt hus med datorn på trappan, tack vare att det dö varmt inne och datan kokar fan i knät på mig! Behövde helt enkelt svalka mig lite grann ute, så jag passar på att blogga på samma gång :). Som sagt så drog jag och Jasmine in till min kära mor idag, kollade lite i affärer innan vi möte upp henne. Insåg att jag MÅSTE köpa en one piece till hösten, verkar sjukt mysiga att gosa ner sig i :). Så jag ska försöka flörta med min mamma, sedan så hittade jag även super fina kläder till lill plutten, men så duktig som jag va så lät jag bli att köpa något *STOLT* =). Efter mamma hade jobbat färdigt blev det middag, sen så bar det av hemåt som vanligt. Så nu har jag varit hemma ett tag och inte gjort ett skvatt. Vilket jag ska fortsätta med, för jag är sjukt jäkla trött! Annars ikväll händer det inte ett dugg, imorn är mamma även ledig så jag ska försöka få henne att vilja baka bullar med oss imorn. Har inget annat planerat förutom att Mattias kommer hit som vanligt, vågar ju inte sova hos honom nu ifall vattnet går ;). Vill gärna inte sitta på tunnelbanan med värkar, känns lite riskabelt. Så han får komma hit och sova med mig, tror inte det gör honom så himla mycket faktiskt :).

Känns som om mina inlägg börjar bli osammanhängade, men det får ni nog leva med! Har inget speciellt vettigt att skriva, dagarna rullar på som vanligt och allting sånt, händer inget speciellt förutom att jag väntar väntar och väntar lite til på att plutten ska komma. Det blir massa mer uppdatering efter han har kommit istället, lite mer förlossnings berättelse och sånt :). Men nu ska jag gå in och kolla på tv, ska ladda upp gissningarna på när plutten kommer ;). Så får vi se vem som har rätt, lite roligt att se vad folk tror :).. Bloggar sen


Haha så snygg är jag kl 20 på kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback