Fyfan...

Har tröttnat nu, jag va hos barnmorskan för rutin kontroll. Dock blev det lite annat också, fick göra urinprov för att kolla äggvitan och hade lite mycket äggvita i urinet. Sedan va hon lite bekymrad över att magen i växt något, så på måndag blir det tillväxt ultraljud på Karolinska sjukhuset. Jag blir helt trött ibland, det är riktigt mycket nu på sistonde. Har åkt in och ut ifrån sjukhuset för att jag haft antingen ont eller nånting sånt, och sedan allting med njurarna så blev det ännu jobbigare och nu detta!? När ska det ta slut egentligen?

Så jag bröt ihop när jag mötte min mamma, jag orkar verkligen inte mera. Det börjar ta psykiskt på mig med allt detta, börjar faktiskt tröttna lite grann.. Vill bara få min son och att allting ska var bra, sedan är det mycket annat som snurrar runt i mitt huvud som jag måste bearbeta, men har ingen lust att göra det nu och jag har tröttnat på allting för tillfället.. Skulle behöva stor böla som en 5 åring för tillfället, men måste hålla mig stark och kämpa mig igenom allt detta!

Men iaf ska tillbaka till barnmorskan imorn igen för att kolla äggvitan igen, sen blir det väl in till mamma igen och luncha med henne och efter det möter jag väl upp Mattias =). Han slutar tidigare imorn vilket är super skönt ;)..

Men nu måste jag bara andas ut lite och tänka igenom allting!

Kommentarer
Patience -Ung & gravid säger:

Testat Hallonblas te ?

2011-06-22 | 18:51:18
Bloggadress: http://mylovingbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback