Fullt upp!

Vaken tidigt som vanligt, kan inte sova längre. Dessutom har jag sovit skit dåligt de sista dagarna, han rör sig och håller på hela tiden.. Men iaf som rubriken lyder så har jag fullt upp idag, ska skura fönster och damsuga här hemma, och sen ska jag till barnmorskan och efter blir det att handla lite grann för ikväll så SKA jag äta pannkakor för jag är dö sugen på det :). Tänkte först  avboka barnmorskan pga för lite ork att åka, men tror det är mitt sista besök hos barnmorskan innan han har kommit, om han inte stannar kvar efter BF =).

Ändrade planer nu... Jag avbokar min barnmoska idag, orkar verkligen. har tid där kl 14 och det är irriterande dålig tid! Jag är verkligen super trött och sen börjar jag få förvärkar. Så jag avbokar tiden idag och tar förhoppningsvis den senare i veckan =), så jag får lite ledigt idag. Jag va ju ändå ute och åkte igår, så jag behöver sova lite!
Men ska sätta igång med att damsuga, äta frukost och väcka systerdotter, så hon får röra på sig lite grann idag:)

Bloggar senare idag, puss & kram


Kom nu mammas ängel! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback