En lugn kväll

Sådär nu sover lilleman återigen efter ha ätit igen, även jag har ätit nu :). Så nu kan jag koppla av ett tag och försöka kasta in några inlägg, ska även försöka hinna med att duscha innan det blir läggdags och funderar starkt på att byta lakan, då lilleman kissa i sängen för nån dag sen! Ja nu tycker säkert ni att jag är skit äcklig som fortsätter sova i det, men jag har ärligt talat inte hunnit byta riktigt. Så jag ska nog ta och göra det ikväll, eftersom lilleman sover så himla bra nu :). Jag tror verkligen att den nya ersättningen fungerar bra för honom, åh vad lycklig jag blir då :). Då kan jag ju faktiskt klara av denna kommande vecka själv hemma, sen så behöver jag kanske inte sitta inspärrad hemma för att han skriker :).

Men iaf som sagt så var K här med sina två systrar och hälsade på, det gick super bra :). Loke fick lite mat och sen fick alla hålla honom, men han stannade i K famn där han sov i nog en timme eller lite mer, innan det var dags för de att åka hem :). Fick presenter av de till lilleman, det blev lite kläder och en speldosa, jätte fina :).
Sen kom även Amanda med sin dotter förbi, samt My med sin kille Micke :). Så det va fullt hus här hemma ett tag, vilket är väldigt mysigt, älskar vår stora familj. Önskar mig en egen stor familj om några år, men nu fokuserar jag på lilleman ett väldigt bra tag till endast :)

Men nu ska jag kolla runt lite på internet och bara slappa lite grann om jag ska erkänna, kanske trixa lite med olika grejer till bloggen. Sen blir det byta sängkläder samt en efterlängtad dusch :)

Puss och Kram

Kommentarer
Emelie säger:

Hej! Vad duktig du är med din lille son :) Förstår att det måste vara jobbigt med skrikfest titt som tätt, hoppas det snart går över! Den första tiden är lite svajig känslomässigt, det är så mycket hormoner i kroppen men det blir bättre med tiden! Försök få lite egentid när du kan, ta en lång dusch, vila när bebisen sover och ha inte för stora krav. Vi har en son på snart 10 månader. Ta vara på tiden, det går sååå fort! Mvh Emelie

2011-07-28 | 23:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback