Usch

700 varv runt soffna, 13 varv upp och ner för trappan, gått på Ikea, Granngården och coop forum och efter blev det "mirakel" dryck och fortfarande ingen bebis, atans!

Ja, det är det jag har sysselsatt mig med idag.. Jag har sprungit runt soffan, ut och ner för trappen, sedan på eftermiddagen blev det Ikea, Granngården och Coop.. Och nu har jag druckit en "mirakel" dryck, fy fan va äckligt det va!! Mirakel drycken är ingefärs Te, det smakade skit och va äckligt jäkla starkt!" Ni ska få receptet senare, men det verkar funkar.. Har fått sammandragningar, haha lillen blev väl vettskrämd därinne när mamma försöker få ut han med ingefära ;).

Imorn så blir det nog in till stan för att fixa en hemlig grej, fast det beror ju självklart på ifall jag fått värkar elr inte ;). 

Nu ska ni få receptet utav mig,

Ingefärs te:

1,5 liter vatten
2 pressade citroner
2-4 matskedar honung eller lönnsirap
2 matskedar färskriven ingefära
2 teskedar cayennepeppar

OBS! Det blir riktigt starkt, så ta det lungt med cayennepepparn :).
Vet ej om det funkar att få igång förlossningen, men det är inge farligt att testa..
Lycka till, nu blir tv tittande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback