Shopping

Äntligen hemma efter en dag på stan, samt mammas jobb :). Skulle egentligen åkt till Danderyds sjukhus idag och försökt flörta till mig en igångsättning i veckan, men fick ingen tid idag. Men jag fick tid imorn, men på tåget hem beslutade jag mig för att vänta tills plutten vill titta ut av sig själv. Det är ju trots allt bara 7 dagar kvar idag, så på måndag nästa vecka borde han tittat ut! =). Helst får han gärna titta ut redan ikväll eller imorn, så blir jag glad :)

Har pratat med en tjej under min graviditet som är beräknad att få sin son imorn, men hon har värkar nu!! Snacka om att jag är avis på henne, jag vill ju också ha mina värkar och få träffa min son! :)... Men det är bara bita sig i tunga och hoppas på att jag slipper gå över tiden bara :).

Men iaf idag så har jag för det mesta varit på stan, och sen möte jag upp mamma för hon skulle till doktorn :). Efter det så blev det lite shopping, kommer lägga upp bilder på allting i ett annat inlägg :). Det blev bara "nödvändiga " saker som fick följa med hem, men nu måste jag trycka i mig min medicin och sedan ta bild på allt jag öppt :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback