Planer

Sitter och kollar på film som går på tv 4:a, "Johan Falk - National target". Dock håller jag på att somnar, men känner att jag börjar få lite små värkar, YES ÄNTLIGEN!! :).

Men som rubriken lyder "planer", det är så att jag har stora planer för morgondagen förutom att promenera och springa runt huset 14 varv ;). Jag ska fixa pluttens säng, som just nu är mitt ställe att lägga alla mina kläder i, det blir liksom lätt på kvällen när man är trött och inte orkar!! Mitt skrivbord ser likadan ut, så det blir att städa rummet imorn. Sen måste jag även kolla väskan för BB så att jag har allting ner packat allting som jag behöver med mig :).

Men först och främst så ska jag ta en lång och efterlängtat sovmorgon vilket jag behöver, sen lär jag ju springa runt i min onepiece som jag har införskaffat elr rättare sagt fått av min underbara mami :). Det är nog det bästa plagget som har uppfunnits, dock tycker syrran att den är jätte ful ;). Men jag älskar den, super skön att ha på sig och man blir galet varm i den :).
Har inget mer vettigt att skriva, plutten ligger väldigt långt ner och konstigt just nu. Hans rumpa trycks mitt på min mage, haha super gulligt.

Men nu ska jag stänga av dum burken och försöka sova istället, jag är super trött!

Godnatt, bloggar imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback