God kväll

Godkväll allihop, äntligen börjar denna kväll lida till slut. Inte för att den har varit dålig eller jobbig på något sätt, men jag är fruktansvärt trött och vill så himla gärna sova nu! Men några timmar till så får jag sova, himla skönt faktiskt. Hoppas bara att lilleman har en bra natt och sover bra utan något tjafs, men jag måste ge min underbara son beröm! För han är helt otroligt snäll, han gnäller inte onödan och han har kommit in i sina rutiner otroligt bra nu på sista tiden.
Han somnar vid 8 tiden på kvällen
vaknar vid 23 och äter sen somnar han om,
sover fram till 3-4 tiden på morgonen och äter igen
sen sover han fram till 7-8 tiden och äter igen,
sen beror det på vilket humör han är på. Ibland så är han vaken ett bra tag eller så somnar både han och jag om på soffan, så kommer mamma ner och väcker mig för frukost :). Om jag har tur så fortsätter lilleman och sover i sin vagn, men oftast så vaknar han och vill vara med :). Men han är en jätte snäll bebis, bråkar aldrig onödan och har bara skrik fest när han är olycklig.
Vilket är när han antingen är;
*Hungrig
*Trött
* Kissig/bajsig

Min son hatar nämligen att ha kissig eller bajsig blöja, då skriker han på en gång. Han tycker det är obehagligt :).

Men iaf idag har vi inte gjort så mycket, Lokes pappa kom förbi på dan för att träffa lilleman. Fast först åkte vi iväg och handlade lite grann, ja det kanske verkar lite konstigt då jag har skrivit fler tal gånger att han inte är intresserad. Men med glädje kan jag skriva att han börjar intresserad sig mer och mer nu, vilket är jätte kul :). Men eftersom det är som det är, kommer jag inte berätta så mycket om hur det går med det. Utan jag kommer endast berätta att han har varit här och hälsat på, men iaf han va här, vi handlade och sedan så tog vi det lugnt innan han skulle åka för att träffa kompisar :). Annars så har jag färgat mitt hår IGEN, så jag ska beställa hem hårförlängning nu och sedan har Loke fått badat för första gången, vilket han tyckte va rätt mysigt, det kommer upp bilder på det sen :). Juste angående bilder, så kommer jag "vatten" stämpla mina bilder för att slippa att någon snor de ifrån mig.

Men nu ska jag strax ta kväll med familjen, innan lilleman vaknar upp igen :).

Puss och Kram


Kommentarer
storasyster säger:

Jag ska sno ALLA bilder på prinsen

2011-07-23 | 21:40:02
Anonym säger:

gud så söt =D

2011-07-24 | 00:22:41
Bloggadress: http://nattstad.se/ceckarlssson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback