Fick med mig detta hem



Bodyn ifrån Åhlens som fick föja med hem igår, 49:- (REA)



Väska ifrån H&M, 399:-


Ny sko från Stadium, 99:- (REA)


Ny jacka från Stadium, 299:- (REA)



Armband gjort själv, delar köpt på panduro!


Mascara från H&M, 79,50:- (REA)

Detta va allt jag fick med mig hem idag, förutom bodyn då för den köpte jag redan igår :). Är super nöjd med mina köp, även fast jag hade värsta ångesten efteråt pga att pengarna försvinner.. Men allting va nödvändigt, förutom bodyn! :).

Väskan, kommer jag använda även som skötväska pga att den är stor nog för det.
Skorna, har absolut inga skor för hösten och de va även på rea.
Jackan, kommer jag verligen behöva till hösten. Då jag endast har vår-jackor och den funkar i regnet :)
Armbandet, kanske inte så nödvändigt.. Men måste ju få känna mig fin :)
Mascara, NÖDVÄNDIGT!! Har ingen kvar och jag måste ju vara fin när jag går ut med barnvagnen snart :)

Obs, klicka på bilderna så blir de större!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback