Duktiga jag!

Nu har jag städa rummet något ordenligt, alla dammråttor och äckliga flygmyror är borta nu :), bäddade rent sängen också, så jag bara längtar efter att få krypa ner i sängen ikväll, men det är några timmar kvar tills dess :).. Sen vaknade plutten för lite mat, efter det så passade jag på att göra ett fotavtryck ifrån honom, handavtryck gick inte! Det var super svårt, så det blir hans höger fot istället och sen hans namn samt födelsedatum (visar bild sen).
Så nu har jag inget återigen ingenting att göra, men funderar på att jaga upp min kära mor på en promenad med oss och Cindy (hunden).  Sen blir det väl att för ordning för middag och så, ska även kolla med syster om hon hade lust att skjutsa mig så jag får handla lite saker till lilleman :).

Men nu ska jag jaga ut min mamma i det fina vädret :)


Något såhär kommer min tatuering se ut och den kommer sitta på mitt vänstra skulderblad tror jag :) Vi får se helt enkelt, förhoppningsvis är den gjord om ungefär 2 veckor kanske ;). Då får ni se det riktiga resultatet, ska även göra en elr två till tatueringar tror jag (om det jag får och det går). Men de b tatueringen är hemliga tills jag har gjort de  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback