1 Juli - 2011

Det känns helt otroligt, det är redan 1 Juli idag, tiden går galet fort.. Men ändå inte tillräckligt fort, om 10 dagar är min son beräknad att vara här. Men förhoppningsvis kommer han redan inatt eller imorgon, för jag längtar! Eller så stannar han därinne jätte länge, bara för att retas med mig lite grann.
Men det känns ändå helt otroligt, det är den här månaden Juli 2011 hela mitt liv förändras! De här sista dagarna innan min son kommer är mina sista dagar som "ensam tonåring" där jag bara kan bry mig om mig själv!! :). Snart är jag en mamma som har stort ansvar över en liten pojke som kommer behöva mig varje dag, varje minut, varje sekund. En liten pojke som inte kan ta hand om sig själv, det är helt otroligt att det är mitt ansvar att se till att han mår bra i sitt liv :).
Förr va jag rädd över att bli mamma, nu är jag så sjukt taggad på att få min son. Få hålla i honom och pussa på honom. Jag vill verkligen ha min son NU, jag längtar så det knakar i mig.
Det känns helt overkligt fortfarande, trots att det är 10 dagar kvar. Så känns det som om jag bara lever i en dröm, som jag inom snar framtid kommer vakna upp ur!

Men nu måste jag äta frukost, och försöka vakna upp ur allting :).



Vecka 14, länge sen!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback