Frisk

Godmorgon världen, idag är det en ny dag och jag mår mycket bättre idag. Så idag är det nog full rulle med lite städning och fixa här hemma, ska även passa på att färga håret idag. Det blir en hemma dag helt enkelt och även imorgon för min och Lokes del, mamma ska åka båt med sitt jobb samt syster som jobbar på samma jobb, sen skulle även bror ut. Så det blir bara jag, Loke och pappa hemma imorn kväll, det blir nog super trevligt :).

Men som sagt var jag sjuk igår och usch vad jag hatar det, så det känns bra att jag mår bättre nu. Mamma var super gullig och tog hand om Loke igår åt mig, eftersom jag verkligen inte kunde ta mig ut ur soffan utan att skaka sönder av frossa. Jag låg istället nerbäddad i min Onepiece samt morgonrock och mitt duntäcke och jag frös en då :). Men men nu är det över och jag hoppas jag slipper bli sjuk igen på väldigt länge :).
Nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva, så jag skriver senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback