Utkast: Dec. 16, 2011

Fredag underbara fredag, även fast jag är ledig varje dag och har varit det de senaster månadern. Så är det något speciellt med fredagar, de är härliga och mysiga! :)
Just nu sover Loke och jag funderar starkt på att honom in i duschen, innan vi ska till BVC för vaccin spruta. Sen så ska jag passa på att diska Loke flaskor och plocka ordning här hemma, av någon dum anledning så är det stökig på rummet igen trots att jag städade igår.

Ja vad ska jag mer skriva? Har inte så mycket att berätta, det är snart julafton vilket känns helt galet! Det är liksom den 16 december och INGEN snö, helt galet! På sätt och vis så är det otroligt skönt att det inte kommit någon snö, men saknar julkänslan. Så jag hoppas på lite snö innan julaftos morgon, så vi får se om vi får det :)
Känns som min inlägg blir väldigt osammanhänade, men vet inte riktigt vad jag ska skriva längre.. Dagarna är precis som alla andra långa och ganska tråkiga! :)
Jag kan dock berätta att jag vann en tävling på facebook, så jag kommer få ett iphone skal hemskickat inom några dagar :).
Men nu ska jag diska och prata med mamma :)

Skalet jag vann, sååååå fint! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback