Till er läsare!

Jag har beslut ångest över om Loke ska få någon julklapp i år av mig eller inte, eftersom det är hans först jul så känns det lite speciellt :).
Men jag har två frågor till er läsare som jag gärna vill ha svar på :)
- Vad köper ni till era små i julklapp?


Sen är min andra fråga
- På vilka affärer köper ni era kläder till era barn?

Jag är nämligen på jagt efter kläder till Loke, men det mest är randigt eller några fåniga isbjörna på. Vilket jag inte är ett dugg intresserad av, så jag måste ha lite tips på affärer som säljer bra barnkläder. Gärna inte allt för dyrt, då plånboken inte har blivit rik sen sista jag tittade ;). Men kom gärna med förslag och tips, det jag specifikt är ute efter är skjortor och t-shirtar! :)

Kommentarer
Anonym säger:

Viggofåringet av oss, an kommer få av alla andra släktingar.

2011-12-02 | 23:28:28
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/
Felicia - Mamma till Melwin ♥ säger:

Den första frågan, tycker jag faktiskt är svår. Jag har inte insett att min pojk är så stor som han ändå är nu(4½ mån), och att han faktiskt visst är intresserad av t.ex. skallror, bitringar(t.ex. de klassiska nycklarna) eller bara du vet, baby-leksaker med mycket färg & gärna lite ljud. Prasslande mjuk-böcker? Det står ju också på förpackningen för vilken ålder det är rekommenderat att användas för, så du får kika :)



Jag köper Melwins kläder på Lindex, H&M, Kappahl & Cubus. Det är väl de affärer... Vi har dock fått både ärva och fått så mycket kläder i present, och där bland från tex. PoP. :)

2011-12-02 | 23:36:40
Bloggadress: http://feliciasbebis.blogg.se/
Marie - Mamma till Elias säger:

hej :)



På fråga 1.

Jag har köpt kläder och Leksaker =)



fråga 2.

köper kläder på HM , Lindex, Kappahl, ICA MAXI ibland =)

2011-12-04 | 13:36:51
Bloggadress: http://mariesodermyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback