Tidig morgon..

Puh vilken tidig morgon det blev idag, jag steg nämligen upp med pappa idag och åkte med honom in till stan för att sedan sticka vidare till Skogås och hämta hem ena systerdottern :).
Loke sköte sig utmärkt inatt, vaknade en gång och åt sen sov han till kl 5 igen. Min duktiga pojke, men inte fan fick jag sova för det.
Men iallafall hann till Skogås innan klockan va 9 och sen tog vi tåget som gick 20 över, så vi va hemma igen runt 11. Vilket va super skönt, Loke va hemma med min mamma så länge för att slippa dra ut han i snö ovädret :).

När vi kom hem så gjorde, vi i ordning varm choklad med visp grädde och mini marshmallows och mackor till, sen dess har vi bara kollat på tv och pratat samt matat Loke :).
Nu ska jag kolla på vampire diaries som går på 6:an, besatt av serien!! :)
Men det får komma mer uppdatering senare, tänkte slänga in lite recept på lite julbak som man kan baka nu till julen! :)

Hur snygg är inte han som spelar Damon, han må bara 33 år. Men fyfan så sjukt snygg!!


Kommentarer
Juksela,16 år och gravid till 17 år och morsa ( bf 24 dec ) säger:

Vill du bli dagens blogg?

då borde du klicka på länken under och anmäla dig



http://ungmammajuksela.blogg.se/2011/december/vill-du-bli-dagens-blogg.html

2011-12-19 | 14:53:56
Bloggadress: http://ungmammajuksela.blogg.se/
Michie säger:

ååååh, jag blir knäääsvag!

2011-12-19 | 17:23:01
Bloggadress: http://michie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback