Sovande bebis

ÄNTLIGEN efter att ha varit vaken sen 8.00 imorse så sover Loke, en lättnad går igenom kroppen och vi alla kan pusta ut lite grann. Först va jag rädd att han hade fått feber igen, men icke. Då kom tankarna på tänderna, men nja han va bara kinkig nu på morgonen. Så det är skönt att han har somnat nu och jag hoppas innerligt att han sover ett bra tag nu för sin egna skull :)

Jag hade tänkt städa rummet nu, men vill verkligen inte väcka Loke som sover sött i sin säng. Så jag får hitta på något annat att göra, undra bara vad. Men mamma behöver nog hjälp med något här hemma, syster stack till stallet precis och jag hade ingen större lust att följa med i regn ovädret :). Men när syster kommer hem igen, så kanske det blir att åka till HÖÖKS (hästaffär). Jag ska nämligen köpa en lite julklapp till min medryttar häst och hennes ägare, det känns snällt att göra det eftersom jag rider helt gratis :). Annars så vet jag inte vad som händer idag, hoppas på att det blir lite kallare så att snön som kommer får stanna kvar nu, jag vill ha snö till julafton! :)
Men nu ska jag fortsätta chatta på facebook och äta en kokoskaka (kan kasta in receptet senare) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback