Sammanfattning 2011 del 1

Tänkte köra igång en sån här sammanfattning över året 2011, så tänkte köra månadsvis. Berätta lite vad som händer under de olika månaderna, förhoppningsvis kasta in några bilder som passar ihop med texten :). Deltar även upp det på 2 delar, börjar med de 6 första månaderna. Ni som har följt bloggen från börjar vet ju hur vårt år har varit även fast jag har växla lite grann bland olika bloggar

Nu kör vi!

Januari: Ja vad sjutton hände i januari? Inte speciellt, skolan började och jag hade berättat för skolan innan jullovet att jag väntade barn. Sen lämnade jag Lokes pappa och föll för Mattias i skolan. Annars kämpade jag på kraftigt för att fixa skolan så mycket som möjligt.

Februari: Den här månaden var lite mer spännande, förutom skolan som rullade på. Så blev det väl officiellt att jag och Mattias va tillsammans. Sen den 14 februari va det dags för rutin ultraljud och jag fick reda på att jag väntade en pojke. Annars rullade månaden på som vanligt med skolan och sånt

Mars: Denna månad vad det inte så mycket som hände, jag varvade mellan skolan och sängen pg a graviditeten. Började köpa saker till plutten också, när jag väl orkade det.  Sen blev jag moster för fjärde gång i livet, till en liten flicka vid namn Chilli.


April: Magen växte så det knakade, vilket var helt galen. Var gravid mellan vecka 26-30, super mysigt! Kämpade annars på i skolan och njöt ordentligt när det var dags för påsklovet, vilket var behövligt!

Maj: Oj den här månaden är som ett minne blått, har absolut ingen aning vad som hände! Jag har för mig att jag badade för första gången detta år, fy satan va kallt det måste ha varit då! Annars så va någon sängen min bästavän när skolan va slut.

 

Juni: Den här månaden hände det mycket, jag valde att lämna Mattias, men gick tillbaka till honom efter 2 veckor.. Det blev sommarlov, missade dock skola avslutningen. Jag minns att jag va gravid i vecka 36 samma vecka som skolan slutade för sommarlov. Sen gick jag in i vecka 37 och jag blev inlagd på sjukhus pga urinvärksinfektion som gått upp i njurarna. När jag väl kom hem igen och fick träffa barnmorskan så blev hon orolig och trodde att plutten (Loke) va för lite så jag blev skickad till tillväxt ultraljud. Sen blev det midsommar och vi firade den hemma hos min moster i södertälje,  sen va äntligen denna månad slut! :)


Kommentarer
Mari o Wiggo säger:

ojoj vilken kula du hade i redan v.26..

2011-12-25 | 21:43:12
Bloggadress: http://mammatillwiggo.bloggagratis.se
Mari o Wiggo säger:

ja hade inte så där stor, min mage började bli stor i v30 typ o sen på slutet va ja jätte stor. har lagt ut kort i något inlägg på bf dagen..

2011-12-26 | 10:41:08
Bloggadress: http://mammatillwiggo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback