Men jäkla rubriker!!

Hej och hå, det blev ingen bloggning igår kväll. Utan jag, systerdotter och pappa spelade istället monopol. Vi gjorde pappa bankrutt, men jag och Jasmine (systerdotter) har fortfarande inte spelat klart. Men vi ska göra det under dagen, skulle även baka idag men har nada ägg hemma. Så ska be syster att köpa med sig det, så kan jag baka imorn istället.

Annars idag händer det inte så mycket, Loke sover just nu, pappa jobbar hemifrån och mamma ligger i sin säng. Jag och Jasmine väntar på att det ska börja en film på disney channel, haha barnsliga! Men det är rätt skönt att bara slappa, det lär ju ändå bli jag som måste laga mat ikväll igen. Så jag tycker vi förtjänar att ta det lite lugnt, jag fixade ju ändå rummet igår :). På lördag är det nyårsafton och då blir det ju att fira till det lite grann, blir väl att ordna någon go middag och bara mysa! :)

Vad ska ni göra på nyårsafton? Samma gamla vanliga, ut och supa er skit fulla eller blir det en hemmakväll ? :)

Vi får väl hoppas på att ni tar det lite lugnt sånna fall, så tråkigt när det händer massa olyckor! Men nu ska jag ta och slappa lite grann, vi hörs senare! :)

 

 

Bild på Loke från BB-hotellet, tagen den 10/juli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback