Listan.

Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
- Ja, jag blev mamma för första gången och gick igenom en jobbig men härlig förlossning.
Har du några nyårslöften?
- Nej, tror inte på sånt

Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?
-
Ja, en hel del faktiskt. =)

Vilka länder besökte du?
- Inga om inte Malmö/Lund räknas som ett eget land ;)

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Ätit mindre och inte blivit så jäkla fet ;)

Bästa minnet från 2011?
- Att Lokes föddes i juli

Bästa köpet?
- min iphone helt klart, det är min andra bebis

Vad spenderade du mest pengar på?
- Oj, massa pengar på nappar, kläder, mat och leksaker till Loke

Gjorde någonting dig riktigt glad?
-Att jag fått fortsätta plugga fast distans och självklart Loke
Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
- Mycket gladare, men samtidigt har det varit rätt mycket tårar

Favoritprogram på TV?
- Vampire diaries, LOOOOOVE!!

Är det något du saknat 2011 som du vill ha år 2012?
- Nja, kanske en kille att dela det med =)

Vad ser du mest framemot år 2012?
- Loke 1 års dag, jag fyller 18 och att det ska bli mitt och Lokes år! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback