Julafton

Godmorgon och god jul på er allesammans! :)
Dagen är här som man har väntat på sen löven började falla av träden, det är julafton 2011! Helt otroligt, detta år har gått otroligt fort och jag är rätt nöjd över det faktiskt! :).
Men denna dag kommer lida av usel upddatering och även imorn kan jag lova, men sen så kommer det massvis med uppdatering, bilder samt en sammanfattning i två delar av detta år från julen! :).
Alla ungar är vakna, Loke har fått på sig sin body där det står "my first christmas". Nu väntar vi på att mina föräldrar ska vakna så vi kan äta lite frukost, jag är verkligen super hungrig! :). Sen kör vi igång med allting som ska göras idag och jag antar att ni kommer att ha en super bra jul! :)

Så nu vill jag och Loke bara önskar er  God jul och Gott nytt år! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback