Jobbigaste natten på länge

Vilken jävla natt, fyfan för den här natten och den kommande dagen! Jag vill bara spola förbi den här dagen, jag är på dåligt humör och jag kommer bli änner mer irriterad ifall någon försöker bråka med mig.
Loke har verkligen varit skit jobbig natt, vakande vid 22 igår kväll och åt sen somnade han om till 3. När klocka va 3 så va det ungefär "MAMMA ÄR DU VAKEN!?!?!? FÖR JAG ÄR DET, WÄWÄWÄWÄ". Inte så att habn grät utan pratade i skrikande form, så först testa jag med en flaska och det fungerade bra.. Men sen så va han igång igen, skrek och pratade omvart annat. Jag försökte ge han leksaker och jag pratade med honom, men när klockan blev halv 4 så stod jag inte ut längre och tänkte "nu ska han sova", men icke sa nicke. Han vägrade och klockan tickade på!!

Klockan 5 så somnade han i 10 minuter och sen har han varit vaken sen dess, så jag har sovit i 3 timmar inatt och jag får automatiskt dåligt humör då.. Vilket inte är så jätte roligt, sen har jag varit svin hungrig hela natten. Så nu ska jag hälla i mig ett stort glas mjölk och kollat på Molly & Micke 2 :).
Jag funderar på att dra in Lokes sovstunder på dagarna eller iallafall den powernapen han tar på kvällarna runt 5-6 tiden och få honom att istället vara vaken till 22 på kvällarna.. Ska nog testa det idag och se om det ger någon bättre lycka, det kan ju fan inte bli sämre än vad det inatt!

Annars så lyssnar jag på Loke som drar sig själv i snoppen skriker till för det gör ont, så släpper han och sen så gör han samma sak igen. Knäppa bebis, att han inte fattar att han ska sluta när det gör ont! Men undra vad jag ska göra nu, kanske gå upp och väcka mamma för att plåga hennes precis som Loke plågar mig.. Nää men jag får väl kollar runt på ínternet och se om jag hittar något roligt att klicka hem när jag blir rik igen :)
Godmorgon förresten!

Kommentarer
Amanda -- mamma till Viggo säger:

Usch man funkar inte utan sömn.

Viggo var också vaken inatt men här leks inte mitt i natten. hårda bud :P

2011-12-18 | 08:35:15
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback