I hate you!

Jag hatar dig för det du gör mot mig, för att du helt plötsligt börjar visa intresse!
Jag hatar dig för att du inte hör av dig, men helt plötsligt är jag viktig igen för dig..
Jag hade släppt dig, jag hade nästan glömt dig,jag hade bearbetat dig, vårar minne, allt som vi hade tillsammans.
Det hade jag bearbetat, jag hade lappat ihop mina sår och svek!

Du slutade höra av dig och du slutade bry dig, du skaffade ny och jag va inte viktigt längre! Men nu så är jag helt plötsligt intressant igen, trots att du har tjej.
Jag hatar att du drar upp mina känslor igen
Jag hatar att du får mig att skratta
Jag hatar att jag faktiskt helst av allt skulle vilja krypa upp i din famn och återigen bara känna ditt hjärta slå.
Jag hatar att du fortfarande ser så bra ut
att du fortfarande kan få mig att känna som om jag vore den enda tjejen i världen
att du kan få mig att känna som en prinsessa!
Jag hade ju bearbetat våra minnen, lagt de längst bak i hjärtat med ett stort lås på för att det inte skulle gå upp
Men så kommer du där, river ner min mur jag byggt upp, river ner allt som jag har gjort för att bearbeta det vi har haft tillsammans!!

Jag bara hatar dig för att du får mig kär igen, släpp mig och låt mig vara om du inte vill ha mig!

Kommentarer
malin säger:

Hej



Renarna kommer ifrån SIA Homefashion



Hälsningar



Malin

2011-12-22 | 21:32:28
Bloggadress: http://joyforhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback