Hej sjukling!

Jag är ledsen för att det inte blev någon uppdatering igår kväll, men jag var helt slut efter vi hade varit i Norrtälje och Skogås. Så jag däckade i soffan med Loke på bröstet, sen natten till idag var någon värsta någonsin. Hade mardrömmar och fick panik när jag vakna upp, sen så kände jag mig hur dålig som helst. Vaknade kl 6 imorse med feber,frossa och allmänt hängig, så jag har legt ner bäddad i soffan hela dagen och ätit tabletter efter tabletter! :). Börjar känna mig bättre nu så jag ska sova lite grann och hoppas att jag är piggare imorn istället, Loke sover redan bredvid mig efter att ha fått ny blöja och en flaska :).
Men jag tänkte bara meddela att jag faktiskt lever även fast jag känner mig döds sjuk! :)
Vi hörs imorn istället, Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback