Han vägrar

Det blev lite dålig uppdatering igår, men jag va rätt så upptagen med ingenting :). Men på kvällen när Loke hade somnat så kom Oliver och hämtade upp mig så åkte vi runt och snackade vilket va super mysigt! :). Har inte träffat honom sen jag va gravid i somras, han bor nämligen uppe i Älvdalen där han pluggar :).
Men va väl hemma efter 22, så blev det direkt i säng eftersom Loke fortfarande sov.

Idag har jag dock inte hunnit gjort så mycket, mest kämpa med Loke för att få honom äta sin ersättning. Men som rubriken lyder så VÄGRAR han verkligen ersättningen, jag har ingen aning om varför. Han äter ju fortfarande Althera, men den är skit äcklig enligt honom trots att jag hällde i lite socker i den (tips från BVC). Så ikväll efter stallet ska syster få köra mig till affären så jag kan köpa någon annan ersättning och hoppas på att det går bättre med den nya då :).
Annars idag blir det inte att göra mycket, ska kolla på vampire diaries och hämta på posten snart, jag har nog fått mitt iphone skal på posten idag :)

Det får bli mer uppdatering senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback