Dagen för nyårsafton

Imorn lär det smälla härligt under kvällen, det är ju nämligen nyårsafton imorn och det är verkligen super mysigt! Även fast vår familj inte firar det överdrivet mycket, men det lär bli lite god mat, ostbricka och lite extra mys! :)
Det känns otroligt skönt att det är ett nytt år på söndag redan, längtar redan efter det nya året! :)
Idag har vi dock inte gjort så mycket, jag och Jasmine har bakat chokladtårta, MUMS! :) Sen så har det inte hänt mycket mera, Loke sover just nu och sen när han vaknar ska han få gröt.. Jag måste verkligen komma in i rutiner ordentligt med honom nu, så vid 20 ikväll är det väl tanken att han ska sova för natten! :). Dock är jag riktigt stolt mamma, för inatt sova Loke nämligen helt själv i sin säng och fick endast komma upp till mig när han ville ha flaska, mammas duktiga pojke! :)
Ikväll blir det väl att hitta på något att laga till middag, jag är sugen på kött så ska lägga fram det som förslag till mamma :). Sen blir det säkert någon bra film på tv, annars så vet jag inte vad vi hittar på, monopol kanske? ;)
Vi får se vad kvällen bjuder på, men nu tänker jag byta min dator mot systersdotters nitandospel! :)

Ha en fin kväll :)



Tårtan vi bakade idag, så god! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback