God kväll

Denna söndag börjar lida mot sitt slut och imorn väntar en ny dag med spännande saker hoppas jag på. Loke sover just nu hos sin mormor och jag ska strax för ersättning åt honom, sen blir det väl film med mina föräldrar.
Imorn drar vi igång med viktnergångnen och jag känner mig tagga på det, nu ska det bli en förändring här! :). Har inget speciellt att skriva, har en liten bloggtorka för kvällen tror jag :). Men ska palla mitt arlse och göra ersättning nu sen bläddra i H&M katalogen för lite nya höst kläder. Hoppas jag att hittar något till lilleman också, han behöver lite nya kläder tror jag (?) eller inte. Haha så mycket kläder som han har, så lär han klara sig upp till storlek 68, men alltid kul med nya kläder :).
Men nu ska jag glo lite i katalogen och hoppas på att det blir några fina kläder till jul, när några kilon är borta ;).
Godnatt på er, skriver imorn igen! :)

Kommentarer
Rebecca säger:

Hittade hit via FB (småbarnsföräldrar), jag leta bloggar så nu är jag här och kollar in din blogg. :)

2011-08-29 | 10:09:56
Bloggadress: http://geshiia.blogg.se/
Zandra säger:

jag har klarat hela första dagen utan godis!! :) hur har det gått för dig?

2011-08-29 | 22:10:41
Bloggadress: http://bloggzandra.blogspot.com
Mathilda säger:

Haha, är det sant? Hoppas att det var på väg därifrån och inte dit, för då var jag skitstressad och SVETTIG! Bussen vi skulle ta var redan full med barnvagnar så jag halvsprang hela vägen dit.



Vi bor i Helenelund, men går på BVC på Sollentuna sjukhus. Bor du också här i närheten alltså?

2011-08-31 | 11:30:22
Bloggadress: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback