Svar på kommentar:

Rebecca om Ikea besök!:
Hej!
Skulle du avråda någon från att skaffa barn vis 17-18 års ålder? Det verkar så härligt!

Svar:

Jag kan inte bestämma eller så, men jag tycker själv att man ska tänka först riktigt ordentligt! Min son va inte alls planerad eller så, men eftersom jag tidigare gjort abort så klarade jag inte av att göra det nu också! Men innerst inne bort man nog gått ut skolan, ha egen bostad samt jobbat ett tag efter skolan pga att man får bättre föräldrarpenning då! :). Men valt är upp till var och en, man måste ta en funderar på det hela, ett tips är att man sätter sig ner och skriver upp för och nackdelar med att behålla barnet, det kan underlätta en hel del för vissa :).

Hoppas du är nöjd med svaret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback