Sovmorgon

Godmorgon, idag fick jag lite sovmorgon av lilla Loke. Så skönt faktiskt, det behövdes verkligen! :).
Idag är syster ledig så vi lär väl åka runt lite grann som vanligt, annars vet jag inte vad som händer.
Har precis ätit frukost med syster och mamma, klämt i mig ett glad kaffe och höll på att kräkas! Fyfan va äckligt, men ett glas kaffe om dagen ska nog göra så att jag slipper ha ont i magen ;).
På måndag börjar min viktnergång, så jag har idag och helgen på mig att leva onyttigt, sen är det ajabaja godis och allt annat dåligt ;). Jag kommer låta er följa med på min viknergång och kommer starta en egen kategori om den. Jag kommer skriva hur det går, hur det känns och olika tips på saker och ting, en gång varje månad kommer jag väga mig och ta olika mått för att se skillnad. Men jag kommer självklart blogga om allting annat också, det är inte bara en sak som händer i mitt liv. Jag känske ska börja med en sak nu i de kommande dagarna, sen ska jag börja övningsköra också :). Så det är en hel del som ska hinnas med och en hel del möten är det nu i början, visste inte att barn kunde ordna så mycket möten åt en :).
Men nu ska jag få lilleman att sova lite grann, bloggar mera i eftermiddag :)

Kommentarer
AMZIE -- blev mamzie till Viggo, 110531 säger:

sv: Jaha, okej! Skönt att det närmar sig slutet iaf på behandlingen.

2011-08-26 | 16:50:45
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback