Puuuuh!!

Äntligen är vi klara... Idag har det varit full rulle, shit så mycket skräp och skit man kan samla på sig under "åren", viseligen så rensade jag när jag flyttade hem igen från min syster.. Men iaf det är hel del och jag är ännu inte klar med allt, så tar det sista imorn. Men nu har vi äntligen byt rum och det har blivit skitbra!! Tänkte ta kort på rummet imorn och visa er, då kan jag även passa på att ladda upp bilderna ifrån semestern också :).
Imorn blir det nog en lugn dag hemma bara, iaf vad jag tror. Men vi får se om det är några ändrade planer, men jag tror nog det blir att ta det lugnt. För sen den kommande veckan så drar alla möten och allting igång :).
Jag längtar mest tills på onsdag och slippa den förbaskade frejkabyxan, sedan så ska jag även möta upp syster efter besöket för lite fika =). På onsdag väntar även ett BVC besök, undra hur mycket lilleman har gått upp då? Han ökar ju i vikt något galet, men det är super bra enligt mig =).
Jag funderar starkt på att krypa ner i sängen med Loke och sova, åh jag längtar lite efter det:). Är super trött efter allt slitande idag, nä nu ska jag ta och smaska i mig något gott för på måndag gäller det ;).
Puss & Kram

Kommentarer
Anonym säger:

Ska bli kul att se bilderna på rummet och sÅ;)

2011-08-27 | 23:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback