Ny vecka nya tag!

Gud så skönt att det är ny vecka äntligen, det känns bra att dagarna går :). Visseligen har jag ingenting som jag väntar på längre, eller jo att lilla Loke ska slippa sin förbaskade frejkabyxa. Sen är det väl ingenting förutom dopet, men det är bra tag kvar tills dess och jag måste börjar planer allting känns det som :). Annars rullar dagarna på som vanligt här hemma, snart blir det förhoppningsvis "semester" med mamma och pappa. Men det är inte 100 % ännu så vi får se hur det blir med den saken, jag håller er uppdaterade :).

Jag börjar även må bättre känner jag, det har blivit bättre sen jag erkände för mig själv att jag har en depression. Men jag är inte redo att söka hjälp ännu, sedan är jag stark i mig själv så jag kan nog fixa det här helt själv med stöd hemifrån :).

Skulle ha bloggat lite igår, men jag orkar inte riktigt och igår kväll va vi iväg :). Vi kollade på en häst, mamma är ju sugen på ett avelsto, jag är dock lite svår flörtat på den fronten.. Jag vill ha en valack som jag kan tävla lite med, men vi får se vad det händer :). Säger inge mer än att vi va och tittade på henne, super fin och väldigt trevligt sto :).
Förutom det så spenderade vi en timme i kö på motorvägen från Knivsta - Uppsla, jäkla vägarbete! Sjukt irriterande att man kommer på att göra det en måndag eftermiddag när alla semestrar börjar ta slut, jäkla riksmongon säger jag bara! ;).

Planer för veckan:

Måndag: Titta på häst
Tisdag : Handla, ?
Onsdag: Lokes pappa + farföräldrar kommer förbi, frissan :)
Torsdag: Förhoppningsvis drar vi på semester!!
Fredag: Om inge semester, BVC + Skolan!
Lördag: ?
Söndag: ?

Ja det är väl så min & Lokes vecka ser ut, men vi hoppas på lite semester från torsdag :). Men jag skulle nog kunna hoppa över onsdag, inte för att vara elak.. Jag kan ta Lokes pappa, men K´s föräldrar och jag kom inte riktigt överrens efter de fick reda på graviditeten.. Så jag är lite nervös för det, får ont i magen att bara tänka på att de ska komma hit.. Funderar på att be mamma ta det hela, kommer nog inte klarar av det.. Men men vi får se hur det blir :).

Nu ska jag ta min lilla prins som inte alls är nöjd att vara hos mormor längre! :)



Prinsen idag =)

Kommentarer
Amzie,, mamma till Viggo - 110531 säger:

Vägarbetet har hållit på lääääänge och ska hålla på lika länge till :) haha.



Kul med häst btw. Har en jag med, hade två men sålde henne pga graviditeten då hon kräver så mycket mer än min gamla Silver :)

2011-08-16 | 14:57:06
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback