Ny dag!

Godmorgon!

Ännu en dag i denna vecka och det verkar inte bli nog semester i år, BORING! Men jag får väl roa mig på något annat sätt, just nu ligger Loke bredvid mig i sitt täcke i hopp om att han ska sova eller åtminstonde vila lite grann. Han är lite svår flörtad nu på morgonen, men han borde snart sova :). Idag vet jag inte riktigt vad som händer, syster och mamma ska fixa det sista ifrån där syster bor för hon ska flytta. Förhoppningsvis hänger jag och Loke med, annars blir det väl en lugn dag hemma bara :). Ska väl sätta mig ner och göra klart matten, eftersom jag ska på möte med honom imorn igen :). Sen ska jag även börja planera för dopet som kommer ske i oktober, det är en hel del som ska fixas och så innan det är klart :). Ska väl även försöka införskaffa dop kort inbjudningar så jag kan skicka ut de nästa månad! Åh jag önskar att Augusti månad ska vara slut snart, det är mycket mer som händer nästa månad, måste få tag i de som gör faderskapstest, men de har ju fortfarande semester! Suck, vill få i ordning allting, så jag och Loke kan slappna av sen :).

Känns som om jag har hundra miljoner saker att göra, fruktansvärt irriterande!
Men nu ska jag ge Loke flaska och kolla på tv med honom :), bloggar senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback