Lilleman börjar bli stor..

På fredag blir min lilla prins 6 veckor gammal, och han är inte så himla liten längre.. Han börjar bli tung och han har säkerligen redan klivit över 5 kg, men det märks att han börjar växa på sig :). Han är i alls lika gnällig längre, även fast han är hur mammig som helst :). Han är vaken längre stunder om dagen och han älskar att ligga i sitt babygym i försöka att komma fram :).

Men det största som nog har hänt är att idag, fick jag det första riktiga leendet ifrån honom :). Det va så underbart att se, sen har han även börja upptäcka sina händer och smakar på de. Inte nog med det, så börjar han göra ljud ifrån sig, ordentliga ljud. Inga gnäll ljud längre :).

Det börjar bli bra nu, och om två veckor slipper min prins sin frejkabyxa och då blir allting ännu bättre :).
Det är sånt här som gör mig positivt som får mig att må bra, istället för att jag ska få mina ångest attacker och må dåligt, det här gör så att jag kommer på bättrings vägen för att slippa min depression :)..



8 Juli 2011 - Den dagen mitt liv fick en mening!
Jag älskar dig min underbara son!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback