Life is wonderful..

Godmorgon bloggen, fick sovmorgon även idag. Fick sova ända till halv 8 för Loke, super skönt och äntligen vaknar han max 2 gånger per natt, eller egentligen bara en gång vid 2-3 tiden. Sen brukar han vakna vid 5-6tiden för att då brukar han vilja rapa och ligga på mitt bröst för att mysa lite grann :). Han börjar äntligen växa på sig, när det gäller sovtiderna :).
Annars har vi precis ätit frukost och Loke sover fint i sin vagn, idag så blir det nog att byta rum med storebror då jag absolut inte tänker vänta tills han flyttar hemifrån vilket kan ta ungefär 2-3 månader!
Ska även ner till coop i Märsta och hämta ut mitt paket ifrån H&M, va ner och skulle hämta det igår, men icke sa nicke hade inget leg med mig, skit irriterande! Så ska jag väl passa på att handla hem kräfter, är himla sugen på kräftskiva! :). Tänkt att jag skulle ringa min kära farmor för att bjuda henne på middag och fika är, för nästa vecka börjar alla jobb igen och jag har hundra miljoner saker att göra i den kommande veckan :).
Hann inte blogga nånting igår, då vi åkte upp till huset min syster har hyrt för att plocka ordning på det. Sen var Loke rätt så gnällig pga att sov dåligt på dagen..
Nu ska jag fixa lite här hemma, bloggar sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback