I will never give up, for your sake, I will fight

I 2 dagar nu har jag försökt skriva ett blogginlägg, men det går verkligen inte! Jag hinner göra det och så fort jag försöker vaknar lilleman.. Jag börjar bli tokig på att han ska sova på mig om dagarna, jag får ingenting gjort och han blir gnällig för att jag inte vill ha honom på mig 24 timmar om dygnet! Inte ens nu vill han sova, trots att ögonen går i kors på honom! Tröttsamt, men men det är bara att bita ihop och se det positivt, vad det nu kan betyda! :). Igår så va vi på återbesök på sjukhuset för frejabyxan, fick en större storlek. Efter det så åkte jag och syrran in till mammas jobb för att plocka upp henne... Jag åter kommer nån annan dag efter som Loke vaknat ÄNNU en gång, åhhhhh herre min skapare ge mig styrka, jag orkar snart inte mera!!!!!!!

På återseende efter en regning promenad! ;)

Kommentarer
Amzie -- blir mamzie säger:

bärsele bärsele bärsel... :)

2011-08-11 | 07:15:50
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback