Bloggpaus!

Precis som rubriken lyder så tar jag en total bloggpaus, jag kommer låsa bloggen med lösenord för min egna skull. Jag känner att jag måste finna mig i hela mammarollen, självklart har jag gjort det redan! Men på måndag blir Loke en hel månad och vi har fortfarande mycket att lära av varandra, vi har inte lärt känna varandra ännu.. Jag vet inte hur lång bloggpausen kommer vara för er besökare, men det märker ni! :) Jag kanske kastar in några inlägg medans jag kör en bloggpaus som ni får läsa när jag låser upp bloggen igen, det kanske tar en månad eller två! Jag har inte bestämt mig riktigt, men jag behöver en bloggpaus.

Jag mår inte så jätte bra i mig själv just nu, det är mycket känslor och mycket som händer i mitt och Lokes liv. Jag återkommer nog som tidigast när Loke har blivit två månader, eller så återkommer jag helt när Loke har blivit av med sin kolik och dagarna har rullar på utan några större beskymmer som kolik eller frejkabyxa!
Nästa vecka på onsdag ska vi på återbesök för att få en större storlek på frejkabyxan, efter deet besöket är det bara yttligare 3 veckor kvar med frejkabyxan innan vi slipper den helt, vilket känns super bra :). Förhoppningsvis lättar Lokes kolik/mag-onda när han slipper frejkabyxan.

Anledning till att jag väljer att ta en bloggpaus är för att Loke kräver verkligen uppmärksamhet 24/7 (förutom när han sover) och jag känner att jag inte riktigt hinner med att blogg samt ta hand om ett barn på samma gång.
Det tar lång tid innan uppdateringarna kommer upp eller så blir det aldrig av, vilket är väldigt synd!
Men så fort jag och Loke har funnit varandra helt och han mår bättre kommer jag låsa upp bloggen igen för er besökare! :).
Medans jag har en bloggpaus kommer jag kasta in lite inlägg samt bilder på Loke, för att underlätta för er besökare kommer jag skapa en kategori som heter "bloggpaus", där kommer jag lägga alla inlägg som är under bloggpausen för att ni sen ska ha lättare att hitta alla inlägg :)


Men som sagt på måndag är miin lilla prins en månad och jag älskar honom något enormt, han är verkligen det bästa som har hänt mig, trots att jag har mitt super dåliga humör!! Men vi båda håller fortfarande på att lära oss varandra, vilket ändå kommer ta ett tag :).
Imorn blir det BVC, känns skönt att jag har en sån underbar BVC- läkare, kan prata med henne om allt :)..

Men nu ska jag äta middag med familjen och sen så ska vi kolla på film tillsammans :).
Nu får ni ta detta som sista inlägget på bloggen, innan bloggpausen :)..

Puss & Kram, ta hand om er! :)
På återseende om ett tag :)

(lösenord kommer på ikväll!!!)



Mamma älskling! :)

Kommentarer
Jennie säger:

Ta hand om dig, och jag hoppas få läsa din blogg snart igen! Loke går såklart i första hand och jag hoppas du lyckas komma in i bra rutiner så att vardagen känns lite enklare :)! Ge det tid bara. Kram!

2011-08-04 | 12:06:31
Bloggadress: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback