7 veckor

Igår blev min älskade son 7 veckor, åh tiden går såå fort! :). Han växer så det knakar, han sover desto längre nu på kvällarna och på morgonen :).
Men nu har han även börjat le ännu större, hittat sina händer som han äter på, försöker göra ljud ifrån sig. Han börjar bli stor min pojke, han har även klivit över till klädstorleken 62 nu, dock kan han fortfarande ha några bodysar i 56 som är lite extra stora :). Men det mysigaste med honom nu är han vill helst ligga och myspysa i sängen, helt otroligt mysigt! :)
Men det bästa utav allt är att han kommer kunna börja använda sina jeans nu när frejkabyxan försvinner :).
Ja annars så växer han super bra, väger nog ännu mer än 5 kg nu :).
Blir mer uppdatering när han kommer på något nytt :), nu ska jag klä på mig och åka ner för att hämta ut mitt paket samt handla lite till middagen :)
Mer bloggning om dagen ikväll :)
Loke några timmar gammal... Tiden går för fort :)

Kommentarer
Sara säger:

Frejkabyxa, vad är det? :)

2011-08-27 | 14:47:54
Zandra säger:

sv: Jag hakar på! måste bara komma ihåg att påminna mig själv så jag inte glömmer!

2011-08-27 | 15:02:05
Bloggadress: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback