Ica maxi

Strax så ska jag dra mig till ica maxi med mamma och storebror, det behövs handlas lite mat till kylskåpen.
Sen när jag kommer hem ska jag få arlset ur vagnen och städa mitt rum super fint, det ska glänsa när jag är klar med det! :)
Måste rensa bort skit och skräp som jag kan kasta och skit som kan åka ner i källaren för sedan ännu en sortering när jag flyttar hemifrån :). Jag vet t.ex att mitt skrivbord behöver en rensning efter som det är fullpackat med kläder,skräp, skit och även massa gravid saker, kan ladda upp en bild på mitt skrivbord. Sen så brukar jag av lathet sov med min väska + datorn i sängen, när jag är för trött för att ta bort det på kvällarna :). Ibland är jag riktigt lat och det kan jag erkänna, det ända som jag håller rent i mitt rum och som jag vet hur det ska ligga är nog min son skaer, hans säng och allt är jätte fint bäddat och hans saker har en prydlig plats i mitt rum. Måste skärpa mig innan han kommer, annars lär ju mamma på fnatt på mig snart. Jag avskyr att städa, det är långtråkigt och jobbigt, dock är det fint när det är rent.
Efter jag har städat ska jag fixa mitt hår och sen laga middag med mamma, super mysigt! Funderar på att baka någon slags efterätt till ikväll, måste spåna ideér med mamma först.

Men nu ska jag få mamma och brosan att röra på sina feta rumpor, bloggar sen när jag har städat =)!

Puss & Kram


såhär ser mitt skrivbord ständigt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback