Eftermiddag!

Tjenare, det har hunnit blivit eftermiddag och jag är super trött! Det är riktigt grått här i stockholm, inte speciellt roligt, men man kan inte fått allt som man vill. Imorn är det skola som vanlig och jag har ingen lust eftersom jag bara har en lektion, så jag ska vara elak och smsa min lärare och fråga om jag verkligen måste gå, lite väl onödigt ifrån min sida.
Idag har jag inte gjort nånting, inte ens bakat chokladbollar, men ska göra det efter vi har ätit middag här hemma! Min kära mor och jag har beställt hem en varsin bikini, vilket vi är i behov av :). Skulle beställt hem lite andra saker, men vi är alldeles för fega för att göra det :). Så vi får se i veckan när de kommer om vi är nöjda, annars lär de väl åka reur.

Men nu ska jag gnälla på min bror så han börjar med middagen :)
Bloggar senare, när jag har ätit :)

Kommentarer
Jennie säger:

Hej ville bara säga att din blogg är fin :) Så mysigt med stor mage!

2011-04-03 | 21:57:14
Bloggadress: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback