Vårt rum..

Jag har vid ett tidigare tillfället laddat upp lite bilder på hur vi bor, så för att göra det här lite lättare för oss alla så klickar nu HÄR för att komma till bilderna för vårt hus i övrigt, så kommer jag ladda upp bilder på mitt rum nu :) Så här ser iallafall mitt, Loke och Omars rum ut, när det är städat vill säga. Det brukar annarr ligga FULLT med leksaker runt golvet och tvätt överallt. Men ja jag städade för att ta bilderna, haha fusk kanske. Och som svar på frågan ni säkert kommer ställa så JA jag, Omar och Loke trängs i denna 140 cm bredda säng, inte så mycket när jag får 20 cm att sova på och de andra tjockisarna tar resten ;), 
 
 
Men om ni funderar så har vi gjort om mitt rum, som ni säkert vet.. Rummet så ju ut såhär från början
 
 
Ni kan ju gissa om vi trivs bättre nu, det är så himla fint och jag ÄLSKAR verkligen mitt rum nu för tiden. Så jag är otroligt tacksam för att pappa gjorde ordning det åt mig :)
 
 

Kommentarer
Boyden säger:

Åh vad mysigt ni har det :)<3

2012-10-31 | 18:21:41
Bloggadress: http://nattstad.se/Sboyden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback